תפריט ☰
בלוג סקס

שוב זיינתי את השכנה

שוב זיינתי את השכנה

312 מילים

כמו כל יום כמעט שוב זיינתי את השכנה. היא הייתה בחורה כוסית, מבוגרת ממני ונשואה. אבל הייתה לה העדפה ברורה לצעירים ובכל רגע שבו בעלה יוצא לעבודה היא באה בשביל לקבל את הזין שלה. והיו גם כמה מקרים שגם חברים שלי הצטרפו לחגיגה. הפעם היא הייתה קצת כועסת, היא גילתה שאתמול בלילה ביליתי בדירות דיסקרטיות בחיפה, קריות והצפון, במקום לזיין אותה.

הכעס שלה לא מנע ממנה לדרוש את מה שהיא אוהבת, אך הפעם היא עשתה זאת בצורה קצת יותר אגרסיבית. היא הגיעה לדירתי ומייד הורידה את הבגדים וחשפה את הלבשתה התחתונה הסקסית. היא הורידה מעט את תחתוניה ואמרה ”תראה… אתמול גילחתי את הכוס לכבודך… ואתה הלכת לזיין אחרות… עכשיו תשלם את המחיר.

”בואי זונה חרמנית“ אמרי לה בעודי מנפנף את הזין שלי מולה. היא זחלה על הרצפה והתקרבה אליי. היא החלה לרחרח את הזין שלי ואמרה שהוא מסריח מכוס של זונות וירקה עליו. הבאתי לה סטירה, אבל מייד הרגשתי לא בנוח. אף פעם לא הרמתי יד על אישה, אבל זה פשוט נראה כל כך נכון באותו הרגע. היא הסתכלה עליי במבט קצת מופתע, התרוממה בשתיקה ואז ירקה לי על הפנים.

תפסתי אותה בשערה והובלתי אותה לעבר המיטה. כאשר הגענו למיטה תלשתי ממנה את החזייה בכוח. שלפתי את החגורה מהמכנסיים, קיפלתי לשניים ואמרתי לה שעכשיו אני אלמד אותה להתנהג. היא נשענה על ברכיה התכופפה והבליטה את הישבן כלפי מעלה, תוך כדי שהיא מזיזה אותו בתנועות מעגליות.

הבאתי לה הפלקה שהותירה את ישבנה אדום וגרמה לה להוציע אנחת כאב מעורבת עם עונג. ידעתי שהיא בעניין אבל אסור היה לי להשאיר סימנים שיגרמו לבעלה לחשוד. היא סובבה את ראשה וסיננה לעברי ”הומו“.
”את צריכה זין שיסתום לך את הפה“ אמרתי לה. ושוב תפסתי בשערה וכוונתי את שפתיה לעבר הזין שלי. היא עוד הספיקה להגיד ”בן של זונה“ לפי שהזין שלי השתיק אותה. אחזתי בעורפה ודחפתי את הזין עמוק לתוך הגרון, כך שבקושי נתתי לה לנשום. התחלתי לזיין לה את הגרון, היא השמיעה קולות אך לא נתתי לה לדבר.

בלוג סקס כתבות נוספות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…