תפריט ☰
בלוג סקס

סיפור סקס: סקס טוב עם האישה

סיפור סקס: סקס טוב עם האישה

312 מילים

אשתי ואני ניסינו כמעט כל תנוחת מין שם בחוץ. בכל פעם היינו פשוט ממציאים משהו חדש. כבר הגענו לרמה שבה סקס הוא יותר מסתם קוויקי. רציתי להעלות את זה מדרגה היום.

הרעיון של קוויקי עדיין נשאר במוחי, אבל הייתי פתוח לנסות משהו אחר היום. כשאשתי שכבה במיטה, התחלתי לדבר איתה בלהט. התנשקנו עד שהגענו למצב שבו שנינו היינו מגורה עד לנקודת האל-חזור.

אחר כך העברתי אותה למיטה והתחלתי להפשיט אותה. היא גנחה בהנאה וידעתי שאני עושה משהו נכון. יכולתי לראות שהיא נהנית מזה כמוני.

אחרי ששנינו היינו עירומים, התחלתי לחקור את הגוף שלה בזמן שעיסיתי את הגב, התחת והירכיים שלה. מעולם לא ביליתי כל כך הרבה זמן על משחק מקדים לפני כן, אבל רציתי שהיא תרגיש בנוח ונינוחה.

לאחר מכן עברנו למצב שישים ותשע ואז האינטנסיביות באמת גברה. אשתי הייתה טופלס ומתחתיי, מה שגרם לזה להיראות כאילו אני מזיין אותה מאחור. הסתובבנו בתנוחה הזאת במשך כמה דקות, מדי פעם, כשהייתי זז יותר מדי אחורה, הייתי נותן לה להמשיך.

בסופו של דבר עברנו לקאו גירל כשאשתי צמודה אליי. הרגשתי את החום יורד מגופה, והתחושה נעשתה עזה ככל שהתקרבתי יותר ויותר לקצה.

לאחר מכן עברנו לסגנון דוגי . זה היה שונה משישים ותשע, אבל עדיין מהנה באותה מידה. היא הייתה כפופה קדימה, כשהחזה שלה צמוד למיטה; ודחפתי את עצמי הכי עמוק שאני יכול.

לבסוף, כשהזמן הלך ואזל, עברנו למיסיונריות. זו הייתה התנוחה הפשוטה ביותר, אך האינטימית ביותר. התנשקנו וליטפנו אחד את השני בלהט, עד שהרגשתי אורגזמה מתקרבת. זמן קצר לאחר מכן, אשתי הלכה בעקבותיה ושנינו שכבנו מחובקים לאחר מכן, נהנים מהתחושה הנאימה שאחרי.

בסך הכל זו הייתה חוויה מדהימה. חקרנו אחד את השני בתפקידים שונים וזה היה דבר יפה. מדי פעם, קוויקי יכול להיות כיף גדול; אבל בשבילי, לקחת זמן לחקור אחד את השני במלואו ותמיד לנסות משהו חדש, זו חוויה של הנאה שאין כמותה. בפעם הבאה אנחנו רוצים להזמין נערת ליווי שתצטרף אלינו. בינתיים הסתכלנו בתמונות באתר https://sex-privat.net והבחנו בכמה מועמדות.

בלוג סקס כתבות נוספות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…