תפריט ☰
בלוג סקס

מדריך לתנוחות מין שונות וכיצד לשדרג את האינטימיות שלך

מדריך לתנוחות מין שונות וכיצד לשדרג את האינטימיות שלך

546 מילים

כאשר אתה כבר עם אותו שותף במשך זמן רב, סקס יכול לעתים קרובות להיות קצת שגרתי. אחת הדרכים הטובות ביותר לתבל את חיי המין שלך היא לנסות תנוחות מין שונות – לא רק שהן יכולות להוסיף ריגוש למערכת היחסים שלך, אלא שהן גם יכולות לעזור לך להגיע לרמות אינטימיות מספקות יותר.

ראשית, חשוב להבהיר למה הכוונה במונח "תנוחות מין". המונח "מין" כולל יותר מסתם יחסי מין, ותנוחות מין שונות מתייחסות לפעילויות מיניות שונות, כולל עיסוי, מין אוראלי, חיבוק ועוד. חשוב לנהל דיון עם בן הזוג שלך על מה שניכם מרגישים בנוח לעשות לפני שתתעמקו בכל סוג של תנוחות ופעילויות מין הרפתקניות יותר.

זה יכול להיות גם שימושי לנהל דיון על שניהם יכול לעשות לך שם תנוחות מין שונות. לפני שאתם מנסים משהו, חשוב לחשוב איך תבטיחו שלשניכם תהיה חוויה מהנה. תקשורת ואמון הדדי חיוניים כדי להפיק את המרב מכל סוג של תנוחת מין.

במאמר זה, ניקח אותך דרך כמה מהיסודות של תנוחות מין שונות, במטרה לעזור לך לשפר את האינטימיות שלך. נבחן תנוחות ופעילויות שונות, כיצד לשנות תנוחות כדי להגביר את ההנאה של שניכם, וטיפים לתיבול הפעילויות בחדר השינה שלכם.
פורטל מומלץ-https://www.midnightmanicures.com/

קאוגירל/האנטר

תנוחת הקאוגירל/האנטר היא אחת התנוחות הפשוטות יותר מלכתחילה. השותף שנמצא למעלה תופס את המיקום של "הקאוגירל/האנטר", ואילו השותף בתחתית הוא "המטרה". תנוחה זו מהנה אם אתה אוהב סקס בסגנון כלבלב או מיסיונרי.

התפקיד העיקרי של הקאוגירל/האנטר הוא לקחת שליטה ולהיות מוכנים לרכיבה. לאחר מכן היעד ייקח את התפקיד של מישהו שרודפים אחריו. והכי חשוב, עם תנוחת המין הזו, שני בני הזוג מקבלים הזדמנות לקחת שליטה ולהיות דומיננטיים לפעמים.

כפיות

כפיות מושלמת לאותם זמנים שבהם אתה רק רוצה להרגיש מחובר לבן הזוג שלך. זוהי תנוחה עדינה המספקת הזדמנות לחבק את בן הזוג שלך קרוב. זוהי גם התנוחה המושלמת לעסוק בפעילויות מיניות אחרות, כגון משחק תפקידים, עיסוי ומין אוראלי.

במצב זה, הכפית הגדולה (השותף מבחוץ) מחזיקה את הכפית הקטנה (השותף מבפנים) קרוב ובעדינות. לכפית הגדולה יש תפקיד של מגן והיא יכולה לתמוך בכפית הקטנה במהלך הפעילות במידת הצורך.

קאוגירל הפוכה

קאוגירל הפוכה היא תנוחת סקס מצוינת לזוגות שרוצים לנסות משהו חדש ולהוסיף קצת יותר "אומף" לפעילויות חדר השינה שלהם. בתנוחה זו, הקאוגירל (הפרטנר למעלה) מתחיל על ברכיהם ואז ממשיך לרכוב על בן זוגם (המטרה).

המיקום הוא נהדר כי זה מאפשר לשני בני הזוג לקבל גירוי, מתן הנאה מוגברת עבור שניהם. בנוסף, אתה יכול להתאים את רמת החדירה כדי להתאים גם לצרכים וגם לאהבות שלך. חשוב גם להוסיף כמה דחפים איטיים ועמוקים לתחושה מוגברת.

דום/סאב

דום/סאב, או דומיננטיות/כניעה, הוא סוג של משחק תפקידים מיני הכולל הסכמה מוסכמת של דינמיקת כוח שנמצאת מחוץ לגבולות חדר השינה המסורתי. דום / תת סקס יכול להיות אינטימי פיזית ורגשית, והוא יכול גם להיות דרך מצוינת לחקור פנטזיות ותשוקות.

בפעילות זו, שותף אחד נמצא בעמדת שליטה וסמכות, ואילו השותף השני נכנע לכך. יש לדון מראש בכל צורה של שליטה, במטרה להבטיח ששני בני הזוג ירגישו בנוח ועדיין ישמחו לעסוק בפעילות גם אם היא לא מתנהלת כמצופה.

מיסיונר

תנוחת המין המיסיונרית היא הנפוצה והפופולרית מכולן. הגרסה המסורתית כוללת שותף אחד על גבו (המטרה), והשותף השני (הצייד) למעלה. במצב המיסיונרי, הצייד נמצא בשליטה ויכול לנצל את ההזדמנות כדי להקניט את בן זוגו תוך כדי דחיפות.

וריאציה על העמדה המסורתית היא לנסות את העמדה המיסיונרית ההפוכה. בגרסה זו, הצייד נמצא על גבם והמטרה למעלה, פונה הרחק מהצייד. וריאציה זו נותנת למטרה את ההזדמנות לשלוט בזווית ובעומק החדירה.

טיפים לשדרוג האינטימיות שלכם

שדרוג האינטימיות שלך עם בן הזוג שלך הוא הכל על תקשורת, אמון, ומציאת איזון שעובד עבור שניכם. הנה כמה טיפים שכדאי לנסות

בלוג סקס כתבות נוספות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…