תפריט ☰
בלוג סקס

חרמנות של חייל קרבי

חרמנות של חייל קרבי

319 מילים

באותו היום הייתי כל כך חרמן, זה מה שקורה שאתה חייל קרבי. הייתי אמור לסגור שבועיים בצבא, אבל בגלל פעילות מבצעית זה נהיה חודש מבלי שראיתי בית – ברור לכם שהייתי חייב לזיין.

הספקתי לישון באוטובוס בדרך הביתה, וכאשר הגעתי הביתה ישר שאלתי את עצמי את מי אני מזיין. הפתרון המהיר והזמין היה בילוי בדירות דיסקרטיות בחיפה.

תוך שעה כבר הייתי אחרי מקלחת ויצאתי לדרך, הדירה הייתה קרוב למקום שאני גר. בחרתי בנערה סקסית עם חזה ענק, וכאשר ראיתי אותה הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. היא חייכה אליי ופשטה את החלק. היא עמדה מולי בהלבשה תחתונה בצבע שחור, כזו שמבליטה את החזה ומדגישה את התחת המושלם.

מייד הורדתי את הבגדים ונצמדתי עלייה. התחלנו להתנשק, כאשר הידיים שלי ממששות לה את השדיים והזיין שלי מתחכך כנגד גופה. הצמדתי אותה חזק עליי והרגשתי את חום גופה. יכולתי להריח את ריח השיער ולהרגיש את מגע העור החלק.

היא הורידה את החזייה ואני התכופפתי לעבר השדים שלה. התנפלתי על החזה כמו תינוק שרוצה לינוק. העברתי את הלשון על הפטמה והתחלתי למצוץ את השד הרך והחם שלה. היד שלי כבר נכנסה לתוך התחתונים שלה, יכולתי להרגיש את הכוס המגולח שהתחיל להתרחב.

הרמתי אותה וזרקתי אותה על המיטה. פתחתי את רגליה והתיישבתי על ברכיי. ירקתי לה על הכוס והתחלתי למרוח את הרוק בעזרת הזין. לא יכולתי להתאפק ודחפתי אותו פנימה, היא השמיעה אנחה של עונג. זיינתי אותה בשביל להתחמם בתנוחה המיסיונרית. אבל במהרה עברנו לדוגי סטייל. נתתי חזק בעודי אוחז לה בשיער ביד אחד וביד השנייה ממשש את השדיים המתנדנדים.

המשכתי לזיין ולהפליק על התחת העסיסי שלה, והיא הגבירה את עצמת הגניחות. כל התחת שראיתי מולי רק גרם לי לרצות לזיין אותה מאחור. הוצאתי את הזין מהכוס שלה, לקחתי את חומר הסיכה שהיה בצד ומרחתי על החור היפה שלה.

היא הרימה את התחת בדיוק לגובה הנכון, ואני חדרתי והתחלתי לזיין בחוזקה. היא צרחה כמו בסרטי הפורנו, אבל המשיכה לבקש עוד ועוד. זיינתי אותה במשך דקות ארוכות ויכולתי להרגיש את האנרגיה בכל חלקי גופי. וברגע הנכון פרקתי את כל הלחצים בשפיכה אדירה.

בלוג סקס כתבות נוספות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…