תפריט ☰
בלוג סקס

הדברים שחייבים לעשות החורף

הדברים שחייבים לעשות החורף

311 מילים

לא באנו לדבר אתכם על ללמוד לנגן על גיטרה כפי שתמיד חלמתם ולא על חופשה חלומית בהרי האלפיים. הכל בסדר עם הדברים הללו, אבל הרשו לנו להציג את גרסת החרמנים לדברים שחייבים לעשות החורף הזה.

  1. חייבים להזדיין כמה שיותר – סקס שומר על המערכת החיסונית שלכם, ולכן על מנת לשמור על בריאותכם אתם חייבים להזדיין כמה שיותר. הרווקים יכולים להתחיל להתקין אפליקציות או לחפש דירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. הנשואים יכולים להתחיל לקנות תכשיטים….
  2. לעשות סרט פורנו ביתי – תמיד חלמתם לעשות סרט פורנו ביתי, אבל זה אף פעם לא קרה. בחורף אתם נמצאים יותר בבית, יש אווירה יותר רומנטית. לפעמים זה מרגיש קצת משעמם ואתם פחות מבלים בחוץ. אז בשביל להפיג את השעמום, אפשר לנסות דברים חדשים. זהו הזמן לנסות לעשות סרט פורנו ביתי.
  3. להזדיין עם תחפושות – יש שפע של תחפושות מדליקות שיכולות לשדרג את יחסי המין. אבל אתם יודעים מה הבעיה עם כל תחפושות הלטקס וכל הדברים המוגזמים? הם יכולים להכביד על הגוף במזג אוויר חם. אבל דווקא החורף הוא הזמן לנסות וליהנות מכל התחפושות הכבדות באמת. כלומר לא איזה פריט אחד וסמלי, אלא תחפושות מלאות.
  4. לראות פורנו עם בת הזוג – דמיינו את הסיטואציה הבאה. הגשם משתולל בחוץ וקר מאוד. אבל אתם בבית החמים בהלבשה תחתונה. יושבים על הספה מול הטלוויזיה, אין עוד אף אחד בבית ואתם מתענגים על כוס יין אדום שמחמם וצופים בסרט פורנו שבחרתם. לא מושלם עבור בילוי חורפי?
  5. להתכונן לקיץ – וזה עבור הגברים הרווקים שביניכם, שעבורם החורף הוא תקופה שבה אין הרבה פעילות. אתם בוודאי מחכים לאביב, התקופה שבה הטבע מתעורר לחיים וכל הבנות חרמניות. זוהי הביולוגיה שלנו. נצלו את החורף על מנת לעבוד במכון הכושר. בכל מראה אין משהו אחר לעשות, אז זהו הזמן לבנות את השרירים לקראת חוף הים בקיץ. זה יעזור לכם להשיג הרבה זיונים.

ובכלל בכל פעילות, תזכרו שכדאי לשלב אותה עם סקס. כל חופשת חורף שתצאו אליה היא הזדמנות לזיונים פרועים, וכל רגע שבו יש הפסקת חשמל הוא הזדמנות לעשות דברים שובבים.

בלוג סקס כתבות נוספות

"עלייתן ותפקידן של נערות ליווי:

"עלייתן ותפקידן של נערות ליווי:

"עלייתן ותפקידן של נערות ליווי: מבט מעמיק על העולם השנוי במחלוקת של חברות בתשלום" נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי אתר מומלץ https://www.nataliespanks.com/, היו נושא לתככים ומחלוקת במשך מאות…

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…