תפריט ☰
בלוג סקס

בואו נדבר על סקס ווירטואלי

בואו נדבר על סקס ווירטואלי

294 מילים

סקס ווירטואלי הוא בעצם סקס דרך האינטרנט. במקום לקיים מפגש פיזי, הפרטנרים צופים אחד בשני דרך מצלמת אינטרנט. הם מנהלים אינטראקציה וכל אחד מענג את עצמו ושניהם נהנים מכך יחדיו.
עבור רבים סקס ווירטואלי נשמע כמו עוד תופעה אופיינית לקרירות המודרנית והעולם הדיגיטלי שהולך ומתנתק מהעולם האמתי. אבל רגע, אולי לא כדאי לפסול את זה. אנחנו יכולים להבין מדוע תעדיפו בילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב, על פני סקס ווירטואלי. אך בהחלט יש לו צדדים מעניינים ויכולים להיות לא יתרונות במצבים מסוימים.

מה שהציל אותנו במגפת הקורונה

אמנם מגפת הקורונה עברה וחזרנו לשגרה מלאה, אבל לא נשכח את הימים שהיינו סגורים בבית. מי שהייתה לו בת זוג בוודאי זיין הרבה, הרי לא היה משהו אחר לעשות. אבל מי שהיה לא בת זוג פשוט אונן למוות… בימים האלו דווקא הסקס הווירטואלי הציל אנשים רבים. הוא אפשר להכיר בחורות חדשות ולמקסם את הריגוש עד כמה שניתן. שמענו אפילו על מערכות יחסים מיניות שהתחילו בצורה שכזו, וכאשר הוסרו הסגרים הם קיבלו מימוש בעולם הפיזי.

פחות מזיון, יותר מאוננות

סקס ווירטואלי הוא פחות מזיון. ברור שאין בו את המגע החם של הגוף והתחושות הנהדרות, אך מצד שני הוא הרבה יותר מסתם אוננות. הוא מביא איתו ריגושים מיוחדים. הוא מאפשר לתת מענה ליצר המציצנות, הוא מאפשר לנו לחוות במידה מסוימת תחושה של סיכון או נועזות. והוא גם מאפשר לנו למצוא פרטנריות חדשות בקלות.

אך סקס ווירטואלי הוא לא רק בין זרים. אמנם יש הרבה קסם בסקס בין זרים, אבל גם זוגות הנמצאים במרחק זה מזה, עשויים להשתמש בו. למשל כאשר אתה מתגעגע לבת הזוג במהלך נסיעת עבודה לברלין. סקס ווירטואלי יכול להיות הפתרון. אפילו ישנם צעצועי מין אשר ניתן לשלוט בהם מרחוק והם משתלבים בחוויה.
ושכחנו להגיד עוד משהו, בסקס ווירטואלי אין סכנות. אנחנו חיים בעולם שבו יש כל מיני פסיכים, ושלא לדבר על מחלות מין. כך אנחנו יכולים ליהנות מפורקן ולהישאר בצד הבטוח.

בלוג סקס כתבות נוספות

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…

קונדומים: מדריך מקיף למין בטוח יותר ומניעת מחלות מין

קונדומים: מדריך מקיף למין בטוח יותר ומניעת מחלות מין

קונדומים מילאו תפקיד מכריע בבריאות המינית במשך למעלה משלוש מאות שנים. זוהי אחת השיטות הנגישות והיעילות ביותר למניעת הריון, כמו גם להיות כלי חיוני במניעת התפשטות זיהומים המועברים במגע מיני…