תפריט ☰
בלוג סקס

איך חיילים פורקים את הנשק

איך חיילים פורקים את הנשק

302 מילים

כל מה שהיה חייל יודע מהן רמות החרמנות של חייל ממוצע. אחרי שטוחנים בצבא, רוצים לחזור הביתה ולטחון קצת כוס בסוף השבוע. אבל שאין זמן לפגוש בחורות, דירות דיסקרטיות בתל אביב הן הפתרון.

בדירות הדיסקרטיות החיילים החרמנים יכולים לבלות עם בחורות חרמניות כמותם. בחורות שעונות על כל הפנטזיות ונראות כמו מיליון דולר. זהו בהחלט בונוס מעולה לחייל קרבי אחרי שסגר כמה שבתות בבסיס ומזמן לא ראה כוס. והאמת שזה גם חשוב לפרוק את כל הלחצים ולבלות עם נערות. כך החיילים יכולים להשתחרר ולחזור לבסיס מלאי מוטיבציה.

הנערות שתפגשו בדירות הדיסקרטיות תמיד בכוננות ספיגה. הן לא הבחורות שאתם פוגשים בדרך כלל, אלו הן בחורות שתמיד רוצות זין והן רוצות לקבל אותו חזק. כאשר הן רואות חייל, הן כבר בתרגולת הרגילה. הן מעניקות את כל הנשמה (והגוף), והן עושות זאת מכל הלב. הן יודעות כמה החיילים צריכים פורקן והן יעשו הכל בכדי שהחיילים יצאו מכן מסופקים.

בשעה שאתם חולמים לצאת כבר הביתה, הן כבר חולמות על הבילוי אתכם. הן כבר מגלחות את הכוס ומתכוננות לסוף השבוע. זהו הזמן המועדף על נערות הליווי, זהו הזמן שבו כל החיילים הצעירים מגיעים לבלות איתן. ואלו הם הלקוחות המועדפים עליהן.

הן אוהבות במיוחד חיילים קרביים ושריריים שיודעים לתת בראש חזק כפי שהן אוהבות. הן יודעות שהחיילים חוזרים רק לסוף השבוע ורוצים גם לבלות עם החברים והמשפחה, ולכן הן לא מבזבזות זמן בדיבורים. כאשר חייל חרמן מגיע לדירתן הן ניגשות ישר לעניין.

כל מה שצריך זה להירגע, להוריד את הבגדים ולתת להן לעשות את העבודה. הן יתחילו בעיסוי ארוטי, וברגע שתרגישו מספיק חרמנים תוכלו אתם לתפעל את כל העניינים. זוהי ההזדמנות לזיין בכל התנוחות ולהרגיש שדיים ותחת עגול. תתכוננו לערב מלא בתשוקה וחום. ערב שבו אתם תרגישו כמו מלכים ונערת הליווי כמו שפחת המין שלכם. שפחה שתעשה כל תנוחה שתרצו ורק תבקש עוד ועוד. כל חייל שבוז שמגיע לכאן יוצא מסופק ועם חיוך גדול, ומה הפלא שאחר כך עוד רוצים לחזור לעוד בילוי.

בלוג סקס כתבות נוספות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

לגלות את העיר התוססת תל אביב בישראל: שילוב מרגש של מסורת ומודרניות

כעיר השנייה המאוכלסת ביותר בישראל, תל אביב התפתחה כמרכז של תרבות, טכנולוגיה וחדשנות במזרח התיכון. תל אביב, שזכתה לכינוי "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין דינמי המתהדר בהיסטוריה עשירה, ארכיטקטורה…

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מסע פרובוקטיבי

בלוגים ארוטיים קיימים כבר עשרות שנים, מתפתחים לצד הטכנולוגיה ומציעים מרחב ייחודי לאנשים להביע ולחקור את המיניות שלהם. פלטפורמות מקוונות אלה הפכו ליעד פופולרי עבור אלה המחפשים גישה אינטימית ואישית…

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

לחשוף את עולמן של נערות ליווי: מבט מבפנים על החיים והקריירה של בנות לוויה יקרות

המונח "נערות ליווי" מעלה לעתים קרובות דימויים של נשים זוהרות עם אורח חיים מפואר, המלוות גברים עשירים לאירועים ומסיבות מורכבים. עם זאת, יש כל כך הרבה יותר למקצוע הזה ממה…